1. Ingyenes szállítás
- kössük értékhatárhoz (pl 20ezer feletti kosár értéknél)
- kössük mennyiséghez (pl 9 dobozos sör még nem, de 10 dobozos sör már igen)
- kössük lokalizációhoz (pl 100km-es vonzáskörzetben ingyenes)
- használjunk egyéb szállítási csatornákat (pl Magyarországon népszerű pick-pack pontok)
2. Speciális árak, kedvezmények
- adjuk a lehető legtöbb termékhez, ha lehetséges
- hívjuk fel a figyelmet egyértelműen a kedvezményekre
3. Kuponok
- sokan szeretik,
- remekül mérhető marketing eszköz, főleg ha egyediek a kupon kódok (mérhető a terítés sikeressége)
4. Hűségpontok
- talán nincs olyan ember Magyarországon aki valamilyen gyűjtésben nincs benne
- pompás akciók szervezhetőek a beváltás köré
5. Időszakos akciók
- akciózzunk termékeket időszakosan (ideális pl raktár kisöprésre)
- értesítsük a vevőket a következő akcióról (visszatérő vásárlás lehetséges)
- fokozott várakozás vásárlás ösztönző lehet
6. Ajándék
- adjunk ajándékba valami apró dolgot bizonyos értékhatár felett, mindenki örül az ajándéknak
7. Többet kevesebbért
- kössük mennyiséghez a kedvezmény mértékét (pl 1 - 100ft, 2 - 190ft)
- hívjuk fel a figyelmet egyértelműen a kedvezményekre
A 7 funkcióból a következőeket alapból ismeri a Magento: 1, 2, 3, 5, 7
A hűségpontok és ajándék megoldást csak az enterprise verzió tudja alapból, de modullal a community verzió is képes mindkettőre.