A bitport.hu-n jelent meg egy érdekes grafika a vásárlási szokásokról. Aki szeretné az alábbi információkat szép grafikus ábrán is megtekinteni az keresse ott.
A lényeg, hogy 500 interneten vásárló statisztikailag az alábbiakat produkálta:
- 73% már bevásárlásainak felét online intézi
- 66% jobban szeret online vásárolni
- 5-ből 4-en a széles választékot kedvelik
- 10-ből 7-en az akciókért kattintanak
- 3-ből 2 az olcsóbb árakért ragad egeret
- 45% a cikis termékeket neten szereti rendelni (pl szexuális segédeszközök, fehérneműk, kínos könyvek)
- 96% imádja az ingyen házhoz szállítást
- 79% ha ingyen szállítást lát akkor már az árakkal kevésbé törődik
- 87% szereti ha még a visszaszállítás is ingyen van, bár 62% ritkán küldi vissza a terméket
- a vevőszolgálattal 41% emailben, 27% chaten, 25% telefonon és 25% sehogy nem kommunikál
- a különböző közösségi médiumok használatával 47% úgy gondolja változott a bolt hozzáállása, mégpedig 67% szerint gyorsultak, 51% szerint megoldják a problémát és 43% szerint adnak a véleményekre.
Az pedig, hogy hol és mit vásárolnak a vevők a pozitív vevői vélemények, a termék leírása és a negatív vevői vélemények halmaza adja.
Ezekből a számokból is látszik, hogy a vevők imádják:
- az ingyenes szállítást
- a nagy termék kínálatot
- véleményeket olvasni (és talán írni is)
- a termékek részletes bemutatását (normális képek, részletes termék leírás)
Ez az egész hogyan is kapcsolódik egy Magento webáruházhoz? Mindezek a funkciók erősen támogatottak a Magentoban.
Az adminisztrációs felület segítségével a termékek kezelése igen egyszerű.
Az ingyenes szállítás pedig pár kattintással beállítható és köthető termék mennyiséghez, értékhatárhoz és akár távolsághoz is.