1. Kép a termékről
Jó minőségű, megfelelő méretű, szemet kápráztató, csodálatosan bevilágított kép. Igen, fontos. NAGYON fontos.
2. Kedvezmény mértéke
Fantasztikusan olcsón adjuk? Izlésesen hívjuk fel a figyelmet a kedvezmény mértékére!
3. Nagyítási lehetőség
Igen, a vevő látni szeretné az utolsó alkatrészt is a terméken.
4. További képek
A vevő nagyon-nagyon kiváncsi, több képet szeretne.
5. Termék video
Ha lehetőség van rá, akkor legyen
6. Vevő barát navigáció
Nem csak a termék oldalra, az egész webáruházra legyen jellemző a könnyű, gyors, átlátható navigáció a kategóriák és termékek között
7. Kosárba gomb
Legyen szép nagy, hogy könnyű legyen megnyomni
8. Keresés
Okos, gyors, releváns találatokat adó keresés a termékekre (szintén az egész webshopra jellemzően)
9. Termék név
Egyértelmű jól látható a termék tényleges neve (nem az hogy cipő)
10. Ingyenes szállítás
Ha tudjuk adjuk ingyen a szállítást, sokan szeretik. További vásárlási ösztönzés, ha mennyiséghez vagy összeghez kötjük az ingyenes szállítási lehetőséget
11. Termékleírás
Legyen egyedi (ne a nagyker pár soros termék leírását másoljuk, mert minden oldalon az lesz) jól olvasható, információban gazdag
12. Érzelmekre ható üzenet
Emeljük ki a termék legfontosabb tulajdonságát, használjuk a termék szlogenét (mert a vevő ezt ismerheti a reklámokból)
13. Termék testre szabás
Ha lehetséges, akkor használja a konfigurálható terméket, ne külön legyen az oldalon a barna cipő és a kék cipő
14. Vásárlói értékelések
Sokan szeretik értékelni a termékeket és szeretik olvasni mások véleményét is
15. Kapcsolódó termékek
Ajánljunk a termékhez ténylegesen kapcsolódó termékeket, hiszen inger hiányában a vevő azonnal tovább megy a konkurenciához, ezzel az oldalon tarthatjuk
16. Social media
A kötelező like-ok, megosztások és egyéb "kötelező" sallangok
17. Levél küldése ismerősnek
A személyes ajánlás ereje nem lebecsülendő, adjunk rá lehetőséget.
18. Ügyfélszolgálat
A vevő szeret kérdezni, érdeklődni. Ha van rá kapacitás, akkor használjuk. Viszont ha soha nincs senki a vonal túloldalán, akkor inkább ne eröltessük.
19. Jutalom és garancia plecsnik
Bizalom építését elősegítő díjak, garanciák
20. Biztonsági plecsnik
Vevői bizalom nagyban nő, ha biztonságos oldalon tud vásárolni
21. Felesleges elemek
Minden ami nem a termék oldalhoz tartozik az nem is való oda.
A 21 funkcióból a következőeket alapból ismeri a Magento: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 15, 17, 21
Minimális sitebuild munkával életre kelthető: 2, 5, 10, 12, 16, 18, 19, 20