1. Célcsoport
Ha tudjuk kiket célzunk, nagyobb sikerrel találunk, hiszen a vásárlás a legtöbb esetben érzelmi alapú (kivétel a legelemibb szükséglet)

2. Navigáció
Minden eszközzel igyekezzünk a vásárló életét megkönnyíteni:
- gyorsan jusson el a vágyott termékekhez
- tudjon szűrni, ne oldalakon keresztül lapozgasson a termékek között
- hívjuk fel a figyelmét a kiegészítőkre, a hasonló termékekre
- mutassuk egyben az akciókat

3. Minőségi tartalom
A vevő igényes, kényes és vizuális. Nagy és jó minőségű termékkép, bemutató videó, anyanyelvén írt leírás, technikai részletek.
Ha ezeket nem találja akkor tovább áll és ott nézelődik ahol ezek megvannak (közel se biztos, hogy visszatér csak ha nagyon árérzékeny)

4. Kosár
Mindig látható, mindig elérhető legyen, mert a vevő szereti ellenőrizni, ha nehézkes a használat, már nincs is a webáruházban

5. Ingyenes dolgok
Szeretjük az ingyenes dolgokat (ingyenes szállítás, apró ajándék), még ha mindenki tudja is legbelül, hogy semmi nincs ingyen.

6. Szüntessük meg a zavaró körülményeket
A vevő vásárolni jött, ne vonjuk el a figyelmét erről a cselekedetről villogó bannerekkel, felesleges információkkal, popupokkal
Tereljük diszkréten a keress, pakolj, fizess irányba.
A legritkább esetben indokolt, hogy zenéljünk a háttérben.

7. Főoldali ajánló
Néhány termékkel fogjuk meg azt, aki nézelődni jött, jóárasítsunk vagy olyan termékeket ajánljunk amelyek nem kaphatóak minden sarkon.

8. Kedvezmények
Jól láthatóan, trükközés nélkül, egyértelműen alkalmazzuk az akciókat. A csillagozott apróbetű inkább árt, mint használ.

9. Vásárlói bizalom
Legyünk elérhetőek, s ha elérhetőek vagyunk, akkor legyünk kedvesek is. A hivatalos adatok megjelenítése egyébként is kötelező.
Ha pedig valamilyen megmérettetésen jó eredményt értünk el arra legyünk büszkék 1-2 hónapig.

10. Többféle fizetési mód
Ami elérhető és nem túl nagy áldozat azt használjuk. Mindenki másképp szeret fizetni, ne veszítsünk ezzel vásárlót.

11. Keresés
Legyen gyorskeresés, de legyen részletes keresés is. Ha pedig nincs találat, probáljunk hasonlóakat felajánlani.

12. Legyen egyszerű, legyen gyors, legyen stabil
Teszteltesse a folyamatokat olyan emberekkel akik nem rendszeres használják a számítógépet. Nagyon gyorsan kiderül hol vannak a hibák.

13. Folyamatosság
Ha egy termék már nem kapható s nem is várható hogy lesz, akkor nem kell, hogy megjelenjen a kínálatban. A vevő azt hiszi megtalálta, közben mégsem.
Ugyanez igaz a hosszú várakozási, szállítási időre is. Sajnos türelmetlenek vagyunk.

13+1. Fejlesztés, karbantartás
Nem elég egyszer felépíteni, megtölteni egy webáruházat. Folyamatos gondozást igényel, ne hagyja évekig ugyanúgy.

áruház, shop, bolt, üzlet Magento alapokon, webáruház, webshop, webbolt, kereskedelem, magento magyarul

Webáruház készítés Magento alapokon.

Magyar és külföldi Magento alapú webáruházakkal foglalkozom már egy ideje. Itt fogom megosztani tapasztalataimat, véleményemet a webshop készítéssel kapcsolatban és mindennel ami ezzel a témával kicsit is összefüggésbe hozható! Ha webáruházat szeretne indítani vagy a meglévőt átalakítani, akkor keressen meg bizalommal a friss e-mail címemen!

További ajánlataim

Régebbi Magento webáruház verziók megjelenési dátumai

2015.05.01. - Magento 1.9.1.1
2014.05.13. - Magento 1.9.0.0
2013.09.25. - Magento 1.8.0.0
2012.07.05. - Magento 1.7.0.2
2012.01.11. - Magento 1.6.2.0
2011.04.26. - Magento 1.5.1.0
2010.12.08. - Magento 1.4.2.0
2010.04.23. - Magento 1.3.3.0
2008.12.29. - Magento 1.2.0.0
2008.09.02. - Magento 1.0.19870.6